7 Mart 2012 Çarşamba

Şekilli isim yazma

Msn facebook ve diğer benzeri bilmemne sosyal paylaşım siteleri içi şekilli nickleri ve şekilli yazıla ryazamak için doğru adrestesiniz sakın başka bir adrese gitmeyin küserim gücenirim kalbim kırılır. bu postu saçmalama noktalarımdan birinde yazıyorum sabahtandır yazı yazıyorum bende ne yazacağımı şaşırmış durumdayım.
bu nedenle şekilli isim yazma gibi birşey ararsanız sitemize giderek değişik karakterlerden ve yazılardan şekilli nickler ve şekili yazılar yazabilirisiniz, şekilli nick yapabilirsiniz.

Kafamı duvara vurmadan tanıyabilmek seni beyninin içindekileri anlayabilmek ve yitirmeden yüzündeki anlık tebessümü tüm saatleri durdurabilmek için çıldırasıya paraladım kendimi lanet olsun artık sigarayı üç pakete çıkardım olsun gözüm olsun ne olacaksa olsun

Düşlerini düşleyerek yaşamak, senden nefret ediyorum derken seni sevmek, var olmayan ömrümün tamamını sana adamak, sonra göğsüne yaslanıp seni düşlemek ve sevmek kalbinin sonunu bilmeden içine bakarak

Paylaşmanın asaletini hiç bir zaman bencilliğin çirkinliğine tercih etme,ve öyle bi arkadaş seçki sen onun için ölümü düşündüğünde o senin için çoktan ölmüş olsun

Ne varsa aradığım bilki sende bulmuşumSenden öncesi yoktu,seninle var olmuşumSende bütün umutlar,sende bütün duygularBeni sende arama,ben artık senin olmuşum

Alaca karanlığı sevmem ben, ya gündüz olmalı ya gece Kurşun ya alnından vurmalı yada namluda kalmalı Yar dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı

Bugün bir çiçekcinin önünden geçerken bir çiçek ben çok güzelim beni al diyordu Onu aldım ama güzel olduğu için değil seni gördüğünde utansın diye

Ne içimde seni unutmak gibi bir his varnede aşkımı körükleyen bir rüzgarne seni görmeyecek kadar güçlüyümnede görmeye dayanacak kalbim var

Güller hep ellerinde açsın, ama dikenleri batmasınSevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasınMutluluk hep yüreğine dolsun,ama beni unutturmasın

Akşamı son bulan ufuklardagüneş damla damla erirkenhayatta kalan duygularımlasana iki kelime söylüyorum"SENİ SEVİYORUM"

Ne seni unutacak kadar zaman geçecekne de geçen zaman seni unutmaya yetecekbırakıp gittim diye unuttum sanmazaman alışmayı öğretir unutmayı ASLA

Kahvaltı hazırladım sanada gönderiyorum, umut dolu omlet haşlanmış sevgi bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli ve birde yanlızlık demledim kaç şekerli olsun?

1 yorum: